Birbebisannesi yok canim , ben iki sezeryanimdada kullandim, ihikide kullandim kurtaricim oldu. Kanamam azalana kadar evde hep onu giydim, direkt uzerine pijama giydim. Beli yuksek gobege kadar heliyo. Kulot ölçüsü hibi onuda o ölcüde al, pijamanin altinda bez varmis gibi hic belli olmuyo, normal kulot hibi duruyo iste. En azindan uyurken saga sola dönünce yada sirt ustu yatinca kan ortaliga akmiyo