hildanur dışarda yemek ya da başkasının yaptığını yemek çok daha iyi geliyor insana. Hiçbir zaman aşerdiğim şeyi kendim yapmak istemedim. Başkası yapınca daha anlamlı mı oluyor daha mı lezzetli oluyor bi fark illa oluyor🤭 canınızın istediğinden yiyin, sağlıksızsa biraz dikkatli yiyin nefsinizi köreltecek kadar yeterli olur