1903kartalice Yoksa hemen gerekli degil mj Birde annem bebege bisey almak istiyo biz her seyini aldk Bunu aldirsam olur mu
Altin23 1903kartalice benim de doğuma az kaldı geçen ebebek’te BabyMom Tekli Elektrikli Süt Pompası İndirimdeydi 500 TL onu aldjm güzele benziyor. İş görür bence bi bak istersen. Normalde fiyatı 1300 TL idi her zaman araştırmada olduğum için görüyordum gerçekten düşmüş fiyatı yalancı indirim değil yani
Altin23 1903kartalice hemen gerekli mi bilmiyorum ama sezaryen doğumdan sonra süt gelmediği için memeyi masajla falan hareketlendirmek iyi olur diye düşünüyorum. Bir de annenlerin durumu iyiyse pompa basit bir şey olur. Bebişe künye falan alabilirler sen pompayı her türlü alırsın zaten künyenib en azından hediye değeri olur
Emirgk 1903kartalice olur neden olmasın aldır eksik ne ise herkese onu söyle canım. Ben 1. Gebeliğimde almamıştım doğumdan sonra alırım internetten gelir gibisinden düşünmüştüm bulunduğum yaşadığım yer köy yeriydi doğumdan sonra hemen gerek oldu sütüm hastanede indi ve sezeryan doğum yapmama rağmen galiba bu bünye işi mi neye bağlı bilmiyorum çocuk ememedi mastit oldum netten söyledim gelmesi 1 haftayı buldu ve gelen makina bozuktu gibi gibi beni mahveden bir dönemdi. Şimdi 2. Gebeliğimde beklemeden hemen aldım. Bence al sağım yaparak arttırırsın sütünü belki hemen iner belki gelmez ama bence al
Busradoga 1903kartalice ilk gebeliğimde almıştım sez. Olup eve geldiğim andan itibaren kullandım ilk sebep bebek çok fazla emmeyip devamlı uyuduğu için göğsüm süttrn şişmişti ucu bile kaynolmuştu bebeğim ememiyordu sağmaya başladım göğsüm rahatladı ve bebeğim emmeye başladı ve ne kadar sağarsanız sütünüz o kadarda artıyor bilginiz olsun kesinlikle alınması gereken bir şey
1903kartalice Altin23 annem bana bilezik aldı simdide bebege bir kac kiyafet almis puset alayim dedi biz aldik arabasini pusetinj dedim alacak biseyde kalmadi aklima bisey gelmiyo Simdi hemen mont falanda giymez bebek gece uyku tulumu almadik
Altin23 1903kartalice bilezik almış o zaman yeterli canım zaten düiünceli insanlara benziyorlar zamanla beziydi vs derken yine bir sürü şey alırlar o yüzden tekrar bir şey almalarına gerek yok
1903kartalice Emirgk ihtiyaç oluyor yani illaki Calisan biri degilim hep evde olucam ondan emin olamqdim
Emirgk 1903kartalice Bende çalışan değilim canım ama eğer bulunduğun yaşadığın bölgeden hemen temin edebileceğin bir yer varsa alma o zaman ihtiyacın dahilinde alırsın. Ama süt sağımı + emzirmek daha faydalı
1903kartalice Busradoga ozamqn onu aldirayim illa bebege alinacak diye bir sey yok herhalde zaten bebege kiyafet almis bebegin ihtiyac biseyi kalmadi :(