nurcanhek Haftamda kanamam başladı 3 gün hastahanede progesteron tedavisi gördüm sonrasında kesildi 11. haftada gene bir kanama yaşadım şuan 13. Haftanın başındayım 2 gün önde detaylı ultrasona girdim bebeğin herşeyi normal cinsiyetini de öğrendim hatta sağlıklı olduğunu söylediler düşüreceğim bir pıhtı olduğunu ve kanama alanım olduğu söylendi 2 gündür pıhtı düşürüyorum e bu durumdan çok yoruldum bebeğime birşey olup olmayacağından korkuyorum benzer durum yaşayanlar var mı ?