Kızlar merhaba 28 haftalık hamileyim. Bugün sabah kahvaltıyı dışarda yapmak zorunda kaldım yarım çikolatalı açma, yarım pizza yedim ve yanında çay içtim. Öğlene doğru da hazır karışık meyve suyu içtim. Sabahtan beri midemde bir balon var gibi hissediyorum şişlik yaşıyorum midemde ekşime var gibi. Yediklerimden kaynaklı mı sizce normal mi?