mucizebebekkk589 Kızlar reglime 4-5 gün var erken gebelik testi yaptım ama tek çizgi 😞 kahve lekelenme var bir iki gündür. Gebelik yok herhalde değil mi olsa çıkardı 😞
Nibozog mucizebebekkk589 regl olana kadar umut var ❤️ regl olduktan sonra da umut var ❤️ umut hep var❤️ hepimiz geçtik bu yollardan 🙃