hayalkarabyk ilk kontrolde kendisi vermişti kartını kişisel numarası yazıyor yani herhangi bir şey oldumu burdan ulaşabilirsin diye gerektikçe yazdım bende. İlk düşüğümde ona gitmiştm 2.öğrenincede direk ona gittim şimdi ki gebeliğimin başında kanamam çok oluyordu düşük riskim vardı endişeliydim korkuyordum cok ama hiç olumsuz knsmadı ve hep rahatlatmıştı beni