Melegimmbnmm ferro sanol kan ilacı başladı doktorum öğlen saatlerinde alıyorum ama çok dokunuyor siz nasıl kullanıyorsunuz fikirlerinize ihtiyacım var yardımcı olabilir misiniz?
_biranneadayi Melegimmbnmm sabah aç karnına içeceksin canım. Ben gebeliğim boyu kullandım doğum yapalı 3 ay oldu hala kullanıyorum bi sorun yaşamadık. Düzenli kullanınca alışıyosun başlarda ishal kabızlık falan yapıyo ama. Alışır miden zamanla
rahimeiscann Melegimmbnmm Kahvaltıdan önce yani aç karnına içiyorum kaç günlerdir hiç bei sorun yaşamadım doktorunaza sorun aç karnına vs diye
Huriiis Melegimmbnmm C vitamini ile birlikte alırsanız hem emilimi artar hemde mide ve bağırsağınızı bozmaz. Ben aç karna portakal suyu ile birlikte içiyorum. Ama sabah kahvaltıdan önce içmiyorum çünkü hem süt ürünleri hemde çay içiyorum bu da demir emilimini etkiliyor . Kahvaltıdan sonraki acıktığım sürede portakal suyu ile içiyorum , yarım saat - 1 saat sonra da yemek yiyorum.
Mihrimahinannesi Melegimmbnmm ben onu kullanamadım çok dokundu bana bide içilecek gibi değil. Toz yazdırdım onu kullanıyorum tadı da çok iyi
nur5161 Melegimmbnmm ben adını anınca bile bulanıyorum tiksinerek içiyorum gün boyu mide bulantısı yapıyor bende nefret ediyorum ama mecburen ara ara da içiyorum
katlav Melegimmbnmm neredeyse bir aydır kullanmaya çalışıyorum kahvaltıdan önce ama aşırı bulantı yapıyor bir dahaki doktor kontrolümde değiştirmek istediğimi söyleyeceğim
Altin23 Melegimmbnmm ay ben de sabah alıyordum ishal karın ağrısı mide bulantısı falan öldüm sonra gyno ferron yazdı gece yatmadan alıyordum ama yine de mide bulantısı falan yapıyordu ertesi gün sabah aç karnına tuvalete çıkıyordum karın ağrısıyla. Sonra tamamen bıraktım amaan dedim kan değerlerimde bir sorun olsa tahlillerde söylerdi doktor diye saldım ama siz böyle yapmayın tabii doktorunuza danışın😂
kurabi Ben ilk kez dün gece kullanıp uyudum,iki saat sonra inanılmaz bir mide ve karın ayrısı ile uyandım ağrıya daha fazla dayanamadım ve acile gittik saatler sonra ağrısı geçti ilaç kaynaklımı oldu bilmiyorum
Melegimmbnmm kurabi gece yatarkende içsen sabah da alsan her haliyle halsizlik mide bulantısı ishal ve mide ağrısı yapıyor canım farklı bişey yazdırdım oroforajen oda aynı kan ilaçları hep aynı yani o yüzden lan yapıcı gıdalar tüketmeye özen gösterelim belki işe yarar
kurabi Melegimmbnmm o ilacı kullanamadığım için Dr solgar önerdi şu anda onu kullanıyorum bi şikayetim yok çok şükür kan ilaçlarını kullanamayanlarada öneririm🌸