Sevimlimom Demek ki doktorunuz hcg istemedi yoksa e-nabızda muhakkak çıkardı. Bazen öyle hatalar yapıyorlar.İnşallah sağlık ocağında verdiğiniz kanda güzel sonuçlar alırsınız.Aslında sizin gittiğiniz doktorlar enteresan bence hcg artış takibi yapmalılar şu aşamada.