Uumayy006 Kızlar ben 22 haftalık hamileyim bana 15 de kız dediler 18 de erkek dediler şuan 22 yine erkek dediler ama içime hep kız doğuyor değişme şansı varmıdır
Cereninci Uumayy006 bebek çok büyümüş özele mi gidiyorsunuz devlet mi erkek dedikten sonra değişeceğini sanmıyorum
Uumayy006 Sweetmom34 etlik şehir hastanesi kız dedi ama ordaki doktorlarda çok gelişmiş doğuma kadar bile değişen varmış bizde şaşırdık