Kızlar selam, bugün kontrolüm vardı ve gün alacaktık. Bu haftaya ve en geç pzt ye amma velakin yüksek ihtimalle bu hafta içine planlanacağını biliyordum😂 ama ona rağmen çok panik oldum 🥹 çok garip duygular içerisindeyim ne hissedeceğimi bilmiyorum🤷🏻♀️ sanki hiç çıkmayacak gibiydiler şimdi çıkacaklar ne yapacağım, nasıl yapacağım, çocuklarım mı olacak, nasıl bakacağım ay çok garip 🥹 sezeryan korkusu bile başladı niye böyle oldu anlamadım🥲