Bende olmadı fakat yakın arkadaşım gebeliginin sonuna kadar kaşıntı yaşadı. Doktorun vermediği hiçbirşeyi kesinlikle kullanmayın . En kısa zamanda cildiye doktorunuza görünün .Bi süre sonra zaten kremlerde işe yaramıyor . Arkadaşım sürekli vücudunu ıslatıyordu klima karşısında uyuyordu ancak.