Kızlar 37+4 üm bugün alttan muayene oldum açıklık başlamış yumuşamış rahim ağzı dedi doktor. Ama sanki muayeneden sonra karın sertleşmelerim kasılmalarım arttı. Nst te iki kere sancı çıkmış ben hissetmedim. Şimdi de öyle bir sancı hissetmiyorum ama Sertleşmelerin artması falan normal mi acaba düzenli değil ama daha sık olmaya başladı düne göre