Drsnbyfatma Normal Doğuma cesaretim yok kızlar ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı kendi ağrım acımdan korkmuyorum bebeği itememek güçsüz kalıp başaramamaktan korkuyorum şuan 31+5 teyim hamdolsun 🤲🏻Sezeryan istiyorum ama kendimi eksik hissediyorum özellikle çevredekilerin yorumlarıyla bu şekilde hisseden var mı Eminim Doğumdan sonra geçecek ne şekilde doğarsa doğsun ikiside zor planlı sezeryan isteyen var mı benim gibi 🌹
Yalinn8 Drsnbyfatma eksik? Neden? Normal istiyordum ama bebek dönmedigi icin zorunlu sezeryan olucam, hic eksik hissetmiyorum, bunun eksikligi fazlaligi mi olurmus? Cahil cahil insanlarin lafina kulak asmaa
Faji Drsnbyfatma tercih sizin tabi ki ama korkmayın. Hele ki ağrı acıdan korkmuyorsanız itmek hiçbir şey değil. O içgüdüsel olarak geliyor zaten. Doktorsuz ebesiz kendi kendine doğum yapanlar var. Hiç korkmayın bu sizin fıtratınızda yaradılışınızda olan bir şey. Zamanı geldiğinde çok da güzel doğum yapabilirsiniz bence 👍🏻
Fatmadamlasimay Drsnbyfatma bende planlı sezeryan olucam cnm 15 mart cuma günü öyle istedim doktorum normal olsun dedi ama ben bir öncekini normal haptım buda sezeryan olsn istedim hamileliğim boyunca bi sürü olay yaşadığım için bu sefer normali kaldıramıcam gibi geliyo bebek için
MYSR Normalden korkuyorsun Sezaryen istiyorsun ama ne açıdan eksik hissediyorsun bir şekil de çıkıcak o çocuk :))
MYSR Drsnbyfatma millete bakarsak yandık ya bana da sen normal doğuramazsın beceremezsin çok narinsin falan diyorlar sinir oluyorum ama sadece karşılık veriyorum içime atarsam bana uyguladıkları psikolojik baskıyı onaylamış olurum kendime onlara İnat cesaretlendirmeye çalışıyorum
xwoman Drsnbyfatma sen onu söyleyenleri hiiiç takma sakın kafana . nasıl cesaret ediyorsan öyle dene doğumunu . Normal doğum yapan kişiler süper kahraman onlara sorsak :)
Gizzy @Drsnbyfatma Ben planlı sezaryen olacam pazartesi günü. 😇😇 Sorana da direkt ben istedim diyorum çocuk benim vücut benim kime ne? 😒
Elif28 Gizzy isteginizi direk doktora dediginizde kabul ediyorlar mi acaba ? Nasıl dediniz bi sebeb soyledinizmi. Bende sezeryan istiyorum
Elyademirhan Gizzy maşallah bende öyle söylüyorum çevremdekilere kendim istedim sezeryan şu an 34 haftalık hamileyim çok az kaldı allahın izniyle siz kaç haftalık siniz??
Drsnbyfatma Yalinn8 aynen canm haklısın Rabbim yardımcın olsun hormonlardan insan herşeyi kafada büyütüyor işte ☺️
Drsnbyfatma MYSR en güzelini yapıyorsun ben oturduğum sitede market işletiyorum birde canım her kafadan bir ses çıkıyo soğudum resmen insanlardan
Dezehs MYSR eskiler 13 yasinda dogururmus varmi oyle sey ben 18 yasinda dogum yaptim tecrubesizdim doktorlar neden var sanki
Kubrakose Bende kendi isteğimle sezeryan istiyorum daha doktoruma demedim ama normal Doğum yapan doğuruyor ana oluyor da sezeryan yapan ne oluyor cahilliğe bak ortada normal Doğum yapıp bakamayan çöpe atan insanlar var benim tercihim kimse laf edemez herkes kendine baksın
Drsnbyfatma Kubrakose kimse kimsenin içini ne yaşadığını bilmiyo canım maalesef en iyisi kulak asmamak demekki yalnız değilim sağlkla gelsin afacanlar ❤️
Ceyceys Dnzonr siz kaç haftalıksınız merak ettim canım ne zaman karar veriyor doktor bilmediğimden soruyorum
Yalinn8 Drsnbyfatma hiic buyutme bunu, ne anneligin azaliyor, ne cektiklerin, ne onun icin yapacaklarin...keyfi ya da zorunlu bunu negatif bi seye dayandirmak cok manasiz😉
Drsnbyfatma Fatmadamlasimay hepsi Bebek için canım en doğru kararları biz alırız Allah yardımcın olsun 🤲🏻
Cinar1 Fatmadamlasimay ben de 15 mart cuma gününe aldim tarihi, planli olunca insan psikolojik olarak biraz rahatliyor
Mayasey Bana da bazıları sezeryan ol gitsin ne gerek var normal doğum sancısı çekeceksin diyor. Halbuki sezeryan kolay mı.. Bence ikisi de zor... Normal doğurursam ağrıdan suni sancı dan korkuyorum. Sezeryan olursam ameliyattan sonraki o kesi ağrısından korkuyorum. Benim için korkusuz bir doğum yok 😁