Huzurmutluluksevgi Selam kızlar güzel anlamlı erkek bebek isimleri önerir misiniz normalde kuzey koycaktık ama etrafımızdakı ınsanlar bı anlamı olmalı dedıler kuranda gecen sizce oyle birsey varmı
ecemk94 Huzurmutluluksevgi etrafta böyle söyleyen insanların isimleri ya da çocuklarının isimleri kuranda geçiyor mu önce ona baksınlar bence bu detay bana çok saçma geliyor
bluemom24 Bebeğin anne baba üstünde 3 hakkı vardır, bunlardan biri ahirette seslenilebilecek bir isim olmasıdır bu yüzden dikkat etmek gerekiyor biz Kerem’e karar verdik erkek isimlerinden fazla dine uygun bulamadım ben de bulut toprak ateş gibi isimler uygun değil malesef☺️
Huzurmutluluksevgi bluemom24 evet ismiyle seslenecek dediler o yüzden aklım karıstı kuzey ısmını cok ıstıyordum ama bu soylentıden sonra kararsız kaldım ınt bakarkende bügün imran malık ismine rasladım
emine717_ Huzurmutluluksevgi bebeğin sadece annesinin bulduğu bir göbek adı olmalı diye duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum ama @bluemom24 bilgin var mı bu konuda balım
Huzurmutluluksevgi Seyda-06 ahirette ismiyle seslenılcekmıs o yüzden aklımı karıstırdılar kuzey isminin bir anlamı yok sadece yon olarak gecıyor
bluemom24 emine717_ bu da büyü tesir etmemesi için öneriliyor kulağına okunacak kimsenin bilmediği bir isim olması gerekiyormuş ama güvendiğiniz bi kaç kişiye söyleyebilirsiniz çünkü imam nikahı esnasında imamın bilmesi gerekiyormuş biz henüz bulmadık ama koyabiliriz bizde☺️
Seymatrkay Huzurmutluluksevgi Bugün bir yasanmis bir şeyi Instagram’da okudum. Kadının adı Semra imiş. Oğlunun adı Armes. Çocuğa seslenince yanındakiler yabancı zannetmisler isimden dolayı. Türk olduğunu anlayinca Armes’in ne demek olduğunu sormuşlar. Semra’nin tersi imiş. Çocuklara yazık cidden. Böyle cehalete kurban gidiyorlar. İsim hafife alınacak bir şey değil. Ahirette baba adıyla birlikte seslenilecek. Örneğin. Ahmet’in oğlu Ali gibi. İnşaallah güzel bir isim bulursunuz. Hayırlısı olsun.
Seyda-06 Huzurmutluluksevgi anlamı güzel olmalı evet kurandan seçilecek isimlerdede genelde abd.ile başlayan tercih edilmesi en iyisi derler alimler ben oğluma yusuf erdem koydum kuran için değil tabi peygamber ismi olduğu içinde koymak istedim ama sevdiğim bi isimde anlam olarak bakarsan ağlayan inleyen anlamı var gerçekten öyle bi çocuk herşeye ağlar ikinci oğlum olcak inşallah erhan aras düşünüyoruz veya aras erhan
mehmetsaki Huzurmutluluksevgi eymen abdülbaki ensar mehmet emin Bu arada benm oğlumun adı mehmet saki
oonambirnambir O kadar saçma sapan erkek isimleri duyuyorum ki, yok alpaslan, aybars, Göktug, kuzey, bunlar bana çok saçma geliyor, güzel isimler dururken, ali, Ömer, Yusuf, Muhammed, millet artık saçma sapan isimler üretiyor hem kızlarda hem erkeklerde
Seymatrkay oonambirnambir Öyle demeyin o isimler şu an o kadar popüler ki :) Türkçe isim diye koyma sırasında insanlar. Saçma derseniz sizi taşlayabilirler :)
oonambirnambir Seymatrkay zaten popülerlik yüzünden çocuğa anlamsız isimler koyuyorlar ya, istediği kadar taşlasinlar hiç takmam 😅
Cereninci Huzurmutluluksevgi bir modern adı altında telafuzu çok zor isimler koymaya karşıyım birde iki isime tek çocuk neden iki isim bana göre iki isim iki ayrı kişilik çünkü çocukların isimleri üzerilerinde etki yaratıyor ben allah nasp ederse inşallah İbrahim koyacağım
Huzurmutluluksevgi Cereninci sağlıkla kucagınıza alın insallah evet ıkı ısım bıle koysak tek ısım soyluycegız