14 15.haftaya kadar benim de aşırıydı prilam ilac içmiştim konuştuğum tüm doktorlar güvenli oldugunu söylemişti sonra kendiliğinden azalarak geçti şimdi 22.haftadayim tekrar başladı bu sefer hem yanma hem bulanti beraber nasil kurtulcaz bu mide sıkıntılarından hic bilmiyorum 🥺