Kızlar şu an 6+3 haftalık hamileyim. 4+5 te vajinal ultrason ile gebelik kesesini görmüştü doktorum. 2 hafta sonra gel kalp atışını duyarız dedi ama ben vajinal baktırmak istemiyorum aslında hiçbir sakıncası yok bunun farkındayım ama yine de ikilemde kalıyor insan. Karından ultrasondan rahat rahat duymak için ne zaman gitsem sizce?