Erurtane açelya yı bende hep beğenmişimdir çok tatlı bi isim eskiden beri hep açelya ismi kulağıma güzel gelirdi hatta tohumlarını falan alırdım açelya ismini sevdiğimden allah kız evlat nasip etmedi koymak çok isterdim hayırlı sağlıklı ömürlü kucağına almayı nasip etsin rabbim herkesin