Busyusad Serappppph canım benimde adet olacakmışım gibi ağrım vardı umudumu kesmiştim benim testlerde de çıkmadı bir gün gecikmeyle anca çıktı kanda da öyle
Serappppph Busyusad yok canim ben adet oldum 3. Günüm bitti senin adına çok sevindim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bana da dua eder misin
Busyusad Serappppph tabiki canım üzülme Rabbim en kısa zamanda hayırlısıyla güzel haberi almak nasip etsin sanada tüm isteyenlerede inşallah