Berivanlina21 benim kızımda öyle oluyordu tüm tetkikler yapıldı bir hastanede degil tüm hastanelere götrdük nerdeyse o kadar sıklastıki sonradan korkmaya basladık doktor kan basladı gercekten ondan sonra olmadı azaldı önce sonra tamamen kesildi ama doktor bunu eger dikkat etmezsen bebegin alıskanlık haline getirir ve kullanmaya bile baslar da dedi hiç bi sorun çıkmamıştı cünkü tahlillerde düşmesin aglamasın unuttur bunu ona dedi öylede yaptım ilacla birlikte atlattık sükür seni cok iyi anlıyorum ben ilk oldugunda ilk tas gibi olup sonra hamur gibi oldugunda kucagıma döküldü ve allahm esirgesin öldü sandım o anki piskolojiyle alın bunu öldü bu dedim allahm sen koru evlatlarımızı cok zor bi durum ve ben kafayı resmen yemiştim o an gittigini sanıp kalakalmıstım öylece