tkrk rojin_03 o haftada bende de oldu 10 gün önce yine oldu progestan kullanıyorum 🙏🏻 iş yerinizde masa başı mı ? Ben de çalışıyorum masa başı ama haftada bir giderim o bile zor
rojin_03 Şuan progestan iğneden sonra kanamam hafif kahverengi oldu lekelenme şeklinde ama daha ne olacak bilmiyorum 🤷
rojin_03 tkrk peki kanamanın nedeni neymiş söyledi mi ben gidince bana bir şey göremiyorum dedi bebeğin kesesi ve kalp atışları vardi
rojin_03 tkrk hmm bende de kanama alanı vardı dün gittiğimde bir şeyin olmadığını kanamanın neden olduğunu bilemedi
Fidannn1 rojin_03 progestan fitili kullanmama rağmen 2 hafta kadar kahverengi şekilde lekelenmelerim devam etti kahverengiye dönmesi içerdeki kanamanın durmuş olması anlamına gelir yaklaşık bi 3 hafta sonra kanama alanı normale döndü
Fidannn1 rojin_03 şuan iyiyim ama tam onu atlattık derken 12.haftada doktor rahim uzunluğumu ölçtü ve olması gerekenden bayağı kısa çıktı serklaj ameliyatı oldum doğuma kadar yatıyorum sadece