maco61 nazyozgat Bende dün 6+4 haftalıkken keseyi gördük. Nisan sonu gibi dörünüyor nasip olursa. Kalp atışıniçin haftaya çağırdı inşallah sağlıkla duyarım
elifayaz112_ merve__12 benim de 10+5 iki yıl önce oğlum öldü annem ona elbise çok getirmişti A dan Z ye kadar her şeyi var eğer erkek olursa onları giydiririm 😊Kız olursa da kızımın da elbiseleri var sadece bir iki parça pembiş alabilirim bı de puset pamuklu kundak falan bir iki parça eksik şeyleri almayı düşünüyorum
olmazmiolabilir333 nazyozgat selam ben de 9+4 biraz riskli bir hamilelik o yüzden zamanın geçmesini bekliyorum alışveriş için :)
dylmaz94 nazyozgat 10+1 olduk 🥰henüz hiç birşey almadım desem yeridir sadece 1 tane zıbın aldık kızımla🥰kardeşi için çok hevesli ama ben daha erken olduğunu düşünüyorum oyüzden 5. Ay gibi alırım ufak ufak diyorum.
ebruu060619 dylmaz94 selamün aleyküm, bende 10+1 günlüğüm iki üç gündür belirtilerim azaldı yok denicek kadar az siz ne durumdasınız acaba, çok endişeleniyorum ya 😔
dylmaz94 ebruu060619 aleyküm selam 🥰 bende aynı durumdayım özellikle bulantılarım baya azaldı önceden sabahları yoğun oluyordu özellikle 2 3 gündür belirgin azalma var . Bence normal bir süreç yaşıyoruz ❣️
atesvesu nazyozgat merhaba bende bir ikinci kez Nisan annesiyim ablası ile aynı ayda doğmuş olacak 8+1 haftalık olduk🫠♥️
ebruu060619 dylmaz94 gerçekdende annelik çok farklı bişey daha kucağımıza almadan başlıyor o tedirginlik 🌸
adyaligoktas Merhaba postu görünce yazmak istedim😄 bende şuan 9+4 haftalık gebeyim heyecanla bekliyoruz henüz doktorum herhangi bir doğum tarihi hakkında bilgi vermedi, haftaya muhtemelen Fetal dna yaptıracağız 🥹
busbusv momily 11+2 olarak selam vereyim bugün belirtim hiç yoktu hatta iki gündür yok sizinde öyle mi
ebruu060619 busbusv bende 11+2 yim 1 haftadır yavaş yavaş brlirtilerin bitti nerdeyse sadece bi bel ağrım var. Sanırım bedenim iyice alıştı hamileliğe, doktor kontrolünüz ne zaman 🌸
busbusv ebruu060619 bunu duyduğuma sevindim yalnız değilmişim🥰 bu çarşamba günü 12. Haftaya girince çağırdı doktorum merak ediyorum bebişi uzun zamandır görmüyorum
ebruu060619 busbusv bende bu perşembe yada cuma günü gidiceğim, iletişim halinde olalım merak ediyorum 😊