BurcuDiner canım 24 Şubatta Spinal oldum ikizlerim erken geldi dünyaya,inan hayatımda ilk defa ameliyat oldum,ilk defa elimden damar yolu açıldı,ilk defa serum yedim.Aşırı korkuyordum bende dikişten filan düşün normal doğum bile zorluyordum doktoru 🙈Sana tavsiyem kendini hiç kasma rahat ol herşey bebeğine kavuşmak için,çatı kontrolüm oldu canım acımadı sadece hafif anlık adet ağrısı gibi hissettim,damar yolu zaten hiç duymadım bile,spinal takıldı anlamadım,ameliyat başladı acaba hissedicem mi dedim çünkü dokunulmaları hissediyorum acıyı hissetmiyorsun diye düşünürken ilk bebeğimin ağlama sesi ile gülmeye başladım,tek sıkıntı yaşadığım an odaya çıkınca bi ara çok uzun süre yatmıştım çok zor kalktım,ilk yürümede hiç zorlanmadım,mutlaka her saat başı ayağa kalmaya çalış,nescafe türk kahvesi tüket,adım adım hareket et özellikle yataktan ilk kalkarken senin elinden tutan yardımcı olucak biri olsun,depend kurtarıcım oldu,gecelik giymek çok rahat,ağrı kesici sadece 1 kere istedim oda onların verdiği saatte,ben rahat geçirdim evet 2 defa yataktan kalkarken canım acıdı ama bekleye bekleye eşim kaldırdı,sakın küçük tuvaletini çok bekletme baskı çok oluyor,çok fazla su tüketimi yap ben 3-4litre filan tükettim,şimdiden çok çok geçmiş olsun,sağlıkla bebeğini kucağına al,benim doğum sürecim ikiz olmasına ve erken doğmalarına rağmen kolay geçti şükürler olsun,uzun yazdım kusura bakma olur mu..