Kızlar merhaba bugün doktora gittim 34 + 5 bebek ilerden gidiyor 37 haftaya denk dedi kilosu da 3 kg 40 gram 4 kg’ı geçerse bakarız dedi anlamadım ben de şoka girdim çünkü daha bir ay var doğuma sormayı unuttum çoğu şeyi bilmiyorum ne diyorsunuz sizin nasıl normalde şekerim yoktu bu ay şekerim çıktı ama zaten bebek önceden de bir hafta iki hafta ilerden gidiyordu ilk defa üç hafta ilerden gidiyor şu an ve 3 kg bilmiyorum normal mi bir sıkıntı var mı acaba