Boyle o noktada yanma gibi oluyordu bende de 32.haftadan sonra düzeldi cok sık olmuyor en azından yanı o an oraya bısey degse acıyordu sebebını bılmıyorum bende ılk gebelıgımde hıc yasamamıstım boyle bırsey 🤷🏻♀️ sadece cok ayakta kaldıgımda daha cok oluyordu