Kızlar lütfen yardımcı olurmusunuz. 2 yıllık evliyim hiç gebelik yaşamadım insülin direncim de var mevcut kilom 66 yaş 24 rahim filmi çekilmedim inositol içeren takviye kullandm proxyfemin diye ekstradan magnezyum de omega 3 de önermişti dr ama henüz birşey olmadı ne yapmalıyım lütfen biriniz bişy söyleyin pskolojim bozuldu resmen😕Reglm 3 ay felan bozuldu bu takviyeden sonra düzene girdi 2 ay da letu denedm ama çatlatma ignesivurulmadan o da bir işe yaramadı malesef bu ay da olmazssa doktora gitçem bat 19