Kizlar 3 aydir gebelik deniyorum. Ovulasyon testi yapiyorum cift cizgi gordugumde iliski deniyorum ama olmuyor. Cikolata kistim var gec olabilecegini soylemislerdi ama cok uzulmeye basladim. Doktora gitmeme ragmen doktorlar suanda 1 yil dene diyorlar. Folik asitte kullaniyorum bana onerisi olan var mi ? İliski sonrasi belimin altina yastik yarim saat uzanma, bir gun dolu bir gun bos iliski hepsini denedim. Destege ihtiyacim var. Onerileriniz neler?