Alya1708 Kızlar bir çoğunuz belki duymuştur yada uygulamıştır hayıt otu ve ürünleri kadın sağlığına ve doğurganlığa çok faydalı ve sonuç vermeye yardımcı olan bir bitkiymiş kullanan yada bilgisi olan var mı
bersah34 Alya1708 ben 2 ay kullandım 3. Ay hamileydim ama ben tohumunu çay gibi demleyip sabah akşam 1 bardak içiyordum macun falan kullanmadım prolaktin yüksekti benim sonra hamile kaldım ama malesef sağlıksızdi 9. Haftada kürtaj olmuştum şuan yeniden hamileyim hamdolsun
Miracinannesii https://ty.gl/w8im8j34lvedj Bu ürünü kullanmıştım ben de 2 defa 1 ay içinde hamile kalmıştım 2 kullanışımda da 🥹
Alya1708 Miracinannesii çok teşekkür ederim peki bunu kullanmadan öncesinde ne kadar süre istemiştiniz ve sonuç alamamştınkz tabi ki paylaşmak isterseniz ben 8 ay oldu bir sonuç alamadım ve bunu duydum denemk istiyorum
Miracinannesii Alya1708 6 ay gibi bir süre sonra doktora gittim tabi adetlerim de düzensiz olduğu için bir sorun olduğunu düşündüm ama yoktu bu ürüne de bir tanıdığım tavsiyesiyle başladım ve gerçekten işe yaradı
bersah34 Alya1708 amin çok sağolun. Ben tedaviyle oldu sonradan ama çünkü kürtajdan sonra enfeksiyon kaptım tüplerim tıkandı hsg ile sadece sol tüp açıldı aynı ay hamile kaldım hamdolsun. Darısı başınıza inşAllah🤲