ezgisahinn çok geçmiş olsun aynı şeyler valla sadece arvelesle geçiyordu benim de ilk trimesterda çok çektim şekerli şeyler tükettiğimde özellikle çikolata, nutella baş ağrısı yapıyordu bende uzun dikkatler sonucu çözdüm neyin tetiklediğini anlamanız ağrılarınızı kontrol altına almanızı sağlar ayrıca arvelesciyim asla parol işe yaramadı beni minoset bir tık rahatlattı ama yine plus olan değil dikkat edin. Yine şekerden kaynaklı tetiklendiğini düşündüğüm için tarçınlı yoğurt yedim kase kase işe yarıyordu, buz koymak, sıkıca sarmak, soğutulmış patatesi doğrayıp sarmak, türk kahvesini soğutup içmek, granül kahveyi soğutup içmek, limon ve tuz, çörek otu yakıp koklamak, ayakları ılık suya sokmak, ılık duş hatta youtubedan baş ağrısına iyi gelen meditasyon müzikleri ile uyudum hepsini yaptım ama o ağrıyı çok çektim ayrıca eşiniz sık sık masaj yapabilirse rahatlarsınız Allah yardımcınız olsun şifa versin inş