Blue1 çünkü hamilek döneminde hastanede olan kadın doğum doktorları grevdeydi. Günde sadece 15 - 17 kişiyi muayene ediyorlardı ve baktığı herkesi yakın ilde bulunan şehir hastanelerine sevk ediyorlardı. Açıklama yapma gereği duymuyorlardı bende yakınım sayesinde sıra bulup muayene oluyordum çoğu zaman muayene olamadan eve geri dönüş yaptığım da oldu. Halen kızıyorum bu duruma bu yüzden ağzımdan ister istemez çıkıyor kötü sözler. Doğum yaptığım sıra yeni doktorlar gelmeye başladı hastanede bulunan kadın doğum doktorları hep gitti hem özele hem yurt dışına. Şimdi randevu bulamama sorunu da yok doktorlar da ilgileniyor