ysmnvrl Kızlar beta değerim bu şekilde yarın doktora gidicem ama dayanamadım sizce kaç haftalık ? 13 gün gecikmem var son adet 2 Ağustos
0Berfin0 ysmnvrl çıkan değerin önemi yok canım geç döllenme olmuştur iki günde iki kat atar ve sağlıkla ilerler inşallah kendini strese sokma şimdiden
ask7_ ysmnvrl hayırlı olsun canım sağlıcakla alırız inşallah kucağına belki çok küçüktür o yuzden deger 400dur mesela ben adet bile olmustum ama bebeğimin üzerine görmüşüm ilk öğrendiğimde 10binlerdeydi
3boysmom ysmnvrl hayırlı olsun canım değerin çokta güzel düşük falan değil💓 ben 1 gün gecikmeyle 30 ile öğrenmiştim valla ikiz olmasına rağmen. seninki gayette güzel. sata göre kaçsın?