Deleted33000 Kızlar bebeğim 2,5 aylık ayakta sallanmaya çok seviyor zorlandigim için hamak beşik siparişi verdik kullanışlı mi ne zamana kadar kullanılıyor kullanıp memnun kaldınız mı??
endlesslove1 Deleted33000 bende de vardı ama çok kullanışlı değil ya bence gereksizmiş yani bunun yerine üstü kapanabilen hem sallanan beşikler var ondan alabilirsiniz daha iyi olur hem
2kizannesi30 Deleted33000 dolapta gördüm kadın ikizlerine almış salanan tarzında baya güzeldi kayınvalidem bna bir ana kucağı verdi ayakta salamana gerek yok 🤦
Kubra_kbr Deleted33000 oğlum komikti hamak beşik çok iyi oluyordu onunla uyutuyorduk. 2 yaşına kadar rahat kullandık. Şimdi diğer bebeğimde de kullanacağım
Deleted33000 endlesslove1 normal beşiğimiz var zaten ama sallanması hoşuma gittiği için istedim açıkçası kullanmazsam dolaptan satarım artık ya inşallah bebeğim sever
Anensinkuzusu_35 Ben kullandım ama 2 yaş ağır gelir 2 yaşına kadar gayet memnun kaldım yine hamileyim yine kullanacağım
Deleted33000 Anensinkuzusu_35 ben kilo olarak 18 kiloya kadar olan seçtim artık kaç yaşına kadar kullanırsa
Deleted33000 Kubra_kbr ben bidaha dogurmayi düşünmüyorum çünkü bu üçüncü çocuk oldu ama parçalanabilir şekilde benim alacağım saklarım belki yeğenim filan olursa veririm yada satarım tekrardan
Gokturkmom_ Deleted33000 7.aya kadar içinde uyurken bile bırakıyordum ama artık tehlikeli ayakta sallanmak istemezse bazen onda uyutuyorum hala şuan 9aylık
Deleted33000 Gokturkmom_ ablamda tehlikeli olduğunu söyledi ama zaten çocuk içinde gömülüyor dönse bile nasıl düşecek bilemedim doğrusu senin bebiş seviyor galiba onu
ucuncugeliyo Deleted33000 ben cok memenunum oglumda iki yasina kadar kullandim kizim olunca suan onda kullaniyorum
Deleted33000 ucuncugeliyo çok iyi yapmışsın canım yorumları görünce içim rahatladı bı ara eve salıncak kurmayı bile düşündük ama sonra baktım böyle bişey var alayım dedim bakalım benim bebiş sevecekmi
2kizannesi30 Deleted33000 ilk kızımı hiç sallamdim 😁😁 bunda da salamak istemiyorum kardeşimin perti çıkıyor 😁
Gokturkmom_ Deleted33000 illaki dengesizlik oluyor hemde öyle bi dönüyor ki düşmemesi imkansız diyebilirim sadece uyurken kalıyor şuan uyuyunca yatağına alıyorum ben 🫠 buna alıştığı için seviyor
Deleted33000 [silindi] gerçekten mi çok iyi ya abla beni korkuttu 3 aydan sonra kullanılmıyor diye çok sevindim inşallah benimki de sever