Reykzy
27 haftalık hamileyim behçet hastasıyım bugün romatoloji doktorumla randevum vardı beşinci haftadan sonra ilk kez görüştük epizyotominin(normal doğumda atılan kesik) çok riskli oldugunu o yüzden normal doğumun bana uygun olmadıgını genital afta dönüşebilir bir iki ay zorlar seni dedi çatı muayenesinde doktorum bişey öngöremez mi dedim bi tahminde bulunur dedi çok kafam karıştı genital aft daha önce yaşadım korkunç bişey kortizon iğnelerle toparlandım bunu lohusalıktada yaşarsam perişan olurum :(