Merhaba güzel ve güçlü anneler. Aklıma gelmeyen başıma geldi ve 17 Kasım günü bizim için anlam kazandı artık. Sorum şu ki, kıyafet olarak ne kadar prematüre kıyafeti almalıyım? Şu an için ebebekteki tüm takımları topladım. Carterstan üç tulum beğendim ve kitikate prematüre kıyafetlerinden de iki rengi alırım dedim. Toplamda 7-8 takım olacak yani. Ayrı zıbın bulamadım içi için, hm in yeni doğanlarına baktım ama onlar da büyük geldi gözüme… Kaç tane almalıyım, ne almalıyım, başka marka öneriniz var mıdır sormak istedim. Yoğun bakımdaki 17.gunumuz ve nesting olaylarina odaklanmak istiyorum ki zaman hizlansin azıcık