Kızlar merhaba ana kucağı arayışındayım bir çok markaya baktım ama bu konuda en iyisi babybjörn olduğunu öğrendim fiyatı bana biraz abartı gelsede kullanım açısı konforluğu ve sağlamlığı ile birde uzun süre kullanılacağı için acaba babybjörn mü alsam diye düşünüyorum ona benzer en yakınıda mamma markası onada baktım ama kırılma çocuğun kafasının üstüne düşme olayları olduğunu duydum babybjörn bu konuda testten geçen tek ürünmüş fiya elbette çok çok çok abartı ama bebeğimden önemli değil babybjörn kullananlar veya tercih etmeyip muadil alanlar deneyimlerinizi yazar mısınız ❤️