GozdeKB ben de ovulasyon testini bir gebenin günlüğü sayfasından aldım 30lu şekilde satılıyor içinde iki tanede gebelik testi var adet butinjnde başlıyorsun her kadın yukurtlama farklı oluyor kimi adet bitiminde hemen yumurtlama gorüyor kimisi adetten bir gün kimisi tam 14ünde benim yumurtlama mesela son adet tarihim 19 agustusdu beklene. Adet tarihim de yine 19 Eylüldü 10 Eylül’de yumurtlama gördüm onun için pozitifi görene kadar bıkmadan teste devam etmen çok önemli ve testi yapmadan en az iki saat önce su sıvı alımını bırakmak lazım idrar yoğun olsun doğru sonuç versin diye ve genelde 12-14 saatleri arasında öneriyorlar her gün aynı saatte yapmak da önemli gebelik testi gibi idrar damlatılarak yapılıyor t ve c çizgisi var gebelikteki gibi t azıcık çıksa bile pozitif sayılmıyor t en az c kadar koyu olmalı ya da daha koyu olmalı bu şekilde bir iki gün t daha koyu oluyo bu yumurtlama başlamis demek oluyor 12 24 saat içinde yumurta çatlayacak demek oluyor üçüncü günde t çizgisi soluklasmaya başlıyor bu üç günü değerlendirmek çok önemli gebelik için ve tabiki kaliteli yumurta kaliteli spermle bukusabilirse gebelik şansı daha da artıyor bunun icinde inositol gibi bu takviye gıda kullanabilirsin canim