ozlememrem Merhaba kızlar ben 11 hafatanın başında ve 12.haftanın 1. Gününde doktora gittim fazlalık yok büyük ihtimal kız dedi ama fetal dna sonucunda erkek dediler böyle durum yaşayan var mı ?
ozlememrem 1kovakizi Tabi doğru olan odur ikili tarama bile yapmadım netlik istedim ama doktara 2 defa gittim % 80 kıza ihtimal verince şaşırdım sadece 😂