busu1 içinizi rahat tutun bi sorun yoktur, bebeğiniz sizinledir inşallah. Psikolojik de öyle hissediyor olabilirsiniz. Gaz sancısı gebelikte de var, kuruluk yine gebelikte burada birçok kadının yaşadığı problemler arasında var. Ağlayıp strese girmeyin bebeğiniz de etkilenir.