Kızlar merhaba sabah uyandığımda günlük pede bayağı yoğun bir şekilde kahverengi leke gelmişti hastaneye gittim beta da bir sıkıntı yoktu düşmemiş yani doktor ultrasonla baktı bir tane kese gördü bir tane daha var gibi ama dedi kanama alanı da olabilir bilmiyorum dedi yani ikiz gebelik de olabilirmiş kanama alanı da daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu ve kahverengi lekeleme hala şu anda devam ediyor