Kızlar merhaba 7 haftalık hamileyim 2 haftadır geçmeyen öksürük ve tıkanıklık ne denediysem olmadı çok yoruldum artık öksürmekten karnıma agrılar giriyor öksürmekten doktora gidiyorum ilaç da vermiyorlar ne yapacağımı şaşırdım bana tavsiye edebileceğiniz bir yöntem varmı 😭😭