Yprkk Merhaba arkadaşlar şuan 10+4 haftalık hamileyim. Artvin’de yaşıyorum normalde ve orda malesef sadece bir devlet hastanesi hatta bir kadın Doğum doktoru var. 7. Haftada kalp sesini duymak için gittiğimizde ultrason kağıdında 6. Hafta yazıyodu önemsemedim çok. Memlekete geldim 8. Haftada bi kanamam oldu burda da farklı bi doktora gittik ve tarihi söylememe rağmen raporu yazarken 7 hafta olarak yazdı . Neden 7 hafta yazdınız 8 haftalık dedim pek bi önemi yok sorun yok dedi doktor . Şimdi bi kaç forumu okudum da geç döllenme durumunda böyle hesaplanabiliyomuş yani benim böyle bi durumum mu var ? Varsa da doktorlar neden söylemedi sizce?
Babymam Yprkk demekki geç döllenme canım zaten 9. Haftadan sonra kapatır çok fazla fark olmadığı için ilk hamileliğimdede geç döllenme yaşamıştım şimdide 10 gün fark var geç döllenme dedi doktorum
erciyes38e Yprkk canım benim de regli tarihime göre bir hafta geriden hesaplandı çünkü geç döllenme olmuş dedi doktor. Merak etme kötü birşey degil
Yprkk Babymam ama ne diye söylenmezki hastaya. Yani bunda kötü bişey yok çok şükür söylenmeyecek bişey değil. Bir günün bile heyecanı farklı oluyo sonuçta öyle hesaplarım
Babymam Yprkk hadi yaa bana söylediler bebeği görmeyince belki geç döllenmedir dedi bir hafta daha bekleyelim dedi
etugce Benim ilk ultrasonda boyutu küçük geç döllenme olabilir kıyas için ikinci randevuda bakalım dedi. İkincisinde de tutarlı gidince geç döllenme olmuş doğum tarihi ve regl tarihi ileri alalım dedi. Ama sorunlu bir durum olmaığı için önemsememiş olabilir belki doktor. Bazı doktorlarda çok minik yerleri ölçtüklerini dolayısıyla 1mm yanı bile tutsa hafta hesabı kilo hesabı değişeceği için önemsemediğini söylüyor. İlerdeki haftalarda kilo ile ilgili +-500gr denilmesinin sebebi bu imiş