tugceozn7 22. Haftamda hap olarak kullandım coraspirin 35. Haftada bırak dediler bıraktım 1 hafta önce bakalım cuma günü muayaneye gidicem ama tansiyondan dolayı içiyordum ben gittiğimde tansiyonum yüksek çıkıcak da doğuma alacaklar diye çok korkuyorum o zaman 37. Haftamda olucam yani sezeryana alsalar alırlar 🥺