gulistan_akkocc bendende 4-7 ve 9. Haftada geldi, geldiği zamanlar coraspini kesip sadece iğne ile devam etmiştim, yerleşme aşamasında olduğu için olmuştur muhtemelen, kanamanın tamamen beyaz akıntıya dönmesi 1 haftayı bulmustu , istirahat et, acile e gitsen tüp bebekten dolayı progestan kullandığımız için bişey yapmiyorlar sadece coraspini bırak iğne yeterli diyorlar genelde ama gitmek istersen git yine de , bu arada istersen tüp2.bebek2 benim Instagram hesabım