Dün 3 gebelik testi yaptım 3 ü de çift çizgi çıktı. Yarın kan vermeye gideceğim inşallah hayırlısıyla bi konuyu merak ediyorum buraya kayıt olurken son adet gününün ilk gününü not edince bebeğin haftası çıkıyor ya hastanede de aynı hafta mı oluyor yoksa hata payı var mııı yorumlarınızı merak ediyorummm 🫠