Yummy Merhaba arkadaşlar 15 haftalık hamileyim ve baş ağrılarım çok fazla olmaya başladı gebelik öncesi tansiyonum 12 ye 8 di şu an hala 12 ye 8 ama gebelikte tansiyon normalden daha düşük olurmuş bnm hala aynı bi sıkıntı mı var yoksa bi de el ve ayaklarda uyuşmalarım oluyo bakıorum ödem yok gibi ama insan tedirgin oluyo🤔çok pimpirikli bi hamileyim napıcam bilmiyorum
Burcak61 Yummy bence gayet düzgün benim tansiyon problemim var yükseliyor 14 9 olana kadar normal dedi doktor