ErsBegAs Mastit değilim de olmaya yüz tuttum yine ne zaman kurtulacağım bu beladan? Aslan da cidden iyi çekiyor yani ama memem yara olmuştu ondan ben veremedim pek o memeyi.. Sağdım şimdi her ne kadar doktorum sağma dese de yoksa patlardı herhal
[silindi] ErsBegAs memeyi boşaltmaktan başka çaren yok canım benim. Duşa gir sıcak suyun altına tarakla tara aşağı doğru. Yumru varsa özellikle yumruyu tara açmaya çalış sonra da emzir sağım yap. Boşalmadan rahatlayamazsın
Deletedmom_7156 ErsBegAs sıcak suya gir masaj yap sıcak su torbası koy ve sürekli sağ yoksa kurtulamazsın bende bi kere olmuştum hastanelik oldum zar zor geçmişti Allah yardımcınız olsun
Loveis ErsBegAs sağma demesi çok saçma. Ben ilk doğumumda sürekli sagdim göğsüm taş gibiydi ağladım 1 ay boyunca. Sağmasam nolurdu acaba diyorum. Şimdi de sağmaya hazirlikliyim, bi şekilde göğsün boşalıp yumuşaması lazim mantiken.
Cacaege ErsBegAs mastit çok zor burdan birinin yazdığı ile kurtuldum ben kitle olmuştu 2 ay kadar geçmedi akmıyordu da. Bir kovanın yarısında kadar kaynamış su döküp mastit olan memeyi kovanın içine dayamak ve kenarlarını havlu ile kapatıp dayanabildign kadar Buhara dayan suya değmeyecek bunu 2 defa yaptım ve oluşan kitleler aktı gitti. Denemedigim şey kalmamıştı. 2. Bebeğimde de göğüs kalkanı yaraları iyileştirdi hiç mastit olmadım