Emanetimi_bekliyorum Kızlar 32 haftalık hamileyim bebegimin hareketi çok azaldı benim iştahım da çok yok açıkcası ama bebişte büyüyor mu bilmiyorum eskiye oranla çok az normal mi
Laviniiaa Emanetimi_bekliyorum Ben de 32 haftadayım gün içerisinde az hareketli sabah ve akşamları çok hareketleniyor gibi hissediyorum. Sırtı dönükse vuruyorsa o yüzden az hissediyor olabiliriz. Her şey sorunsuzsa içini ferah tut bence bebikoların günü gününü tutmuyor
Meral_63 Emanetimi_bekliyorum bende 24+5 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini arada hissediyorum normal mi sence ilk gebeliğim tercubem yok 🥺
Baklavaseverim Meral_63 O haftalar da çok normal hatta kime sorsam 28. Hafta da bi duraksama oluyor 🥰🥰
Meral_63 Baklavaseverim ay çok şükür vala öyle olunca korkmamak elde değil sağ Salim kucagimza alırız inşallah 🥲🐣
Lmnakdnc Emanetimi_bekliyorum hareketlerinde azalma varsa doktoruna haber vermeni öneririm bendede öyle oldu ama bn nerdeyse hiç hissetmedim duş alıyordum anca öyle hissediyordum doğumum erkene çekildi kontrolüm haftada 3 e çıktı aklında kalmasın bi danış. Ama yeme konusuna gelince o beslenir kilosunu alır merak etme