kevsssi Kızlarrr ilk hamileliğim 13+4 deyiz. Yavaş yavaş başlayım alışverişe diyorum da. Zıbınlar 0-3 aylık 6-9 aylık kaç adet almam gerekiyor acaba. Kimisi bebek hemen büyüyor küçülüyor kıyafetler diyor da. Ne diyorsunuz canlar yardımcı olabilir misiniz
Asi_07 kevsssi 10 tane zıbın aldım 6 tane 0 3 ay aldım hepsini kullandım reflü sorunu vardı bebeğimin sürekli kusuyordu bazen yetmiyordu bile ⅚ tane 0 3 alın gelişimine göre alırsınız bence
Laviniiaa kevsssi Kıyafetleri ben de erken aldım ama bebeğimin kilosu İlerde gidiyor şuan böyle durumlar için bence kıyafetleri en sona bırak derim. Kişisel bakımı olur beşik ana kucağı puset falan bence önce bunları al belki aldığın 0-3leri hiç giyemeyecek
Asi_07 kevsssi ben aldıklarımın hepsini kullandım Ocak ayında doğdu ve kızım 47 cm 2560 Gr dı 0 3 ayı yaza kadar kullandık sonra 6/9 ay aldım
kevsssi Laviniiaa evet genelde öyle diyorlar. En azından 0-3 ay daha az. 3-6 ay daha fazla alayım diyorum öyle olur mu
Laviniiaa kevsssi 3-6da da mevsimi karıştırabilirsin ☺️ çok heyecanlı evet ama bence battaniyesini müslinini falan al en azından. Giydiremezsen içinde kalır 🥲
kevsssi Laviniiaa bu zıbın ya yazı kışı fark eder mi. Uzun kollu değil hep 0 kollu almayı düşünüyorum çünkü. Kışın zaten üstüne mutlaka bir şey giydiriyoruz
Laviniiaa kevsssi Benimki Ekim sonu kasım başı gibi doğacak uzun kollu zıbın al dediler bana o yüzden söyledim
kevsssi Laviniiaa bana da uzun kollu zıbın pek kullanılmıyor sıfır kol al dediler 😄 cici anneleri şaşırtıyorlar
Laviniiaa kevsssi Evet herkesten bir ses çıkıyor işte hala ideal oda sıcaklığını da net öğrenmiş değilim herkes bi şey diyor 😂
kevsssi Laviniiaa ay 🤭🤭 yapay zeka sor en iyisi , sağlıkla gelsinler sağlıkla büyütelim bebeklerimizi inşallah 🌸