Bhrsu Kızlar şeker yüklemesini çok gereksiz buluyorum doktorum aç tok şekerine baktır gerek görmezsek yapmayız ona göre hareket ederiz demişti ben istemediğimi söylediğimde bu şeker yüklemesini yaptırmasak ne olur kilo vs aldırıyor mu birde ?
Btlkhrmnozz Bhrsu valla ben yaptırmadım şeker yüklemesi doktorlar illaki yaptırın diyo onların işi o zaten.
Busenbekar Arkadaşımın diyetisyen doktoru bir dilim pasta ile orada içilen şekerli suyun şeker oranının aynı olduğunu söylemiş. Paylaşmak istedim.
Ellaynagme Bhrsu sende alırsın en önemlisi bebegim alır kilolu bir bebek olur. Buda su fazlalıgına erken dogum ve benzeri risklere sebep olabilir. Her testi yaptırıyoruz bunu niye yaptırmak istemiyosunuz?
Selvis Bhrsu ben 37. Haftama girmek üzereyim 11 kilo aldım. Yükleme de yaptırmadım. Açlık tokluk bakıldı
Mayasey Bhrsu yok canım ben ölçtürdüm. Açlık 75 çıktı 1. Saatte 120 2. Saatte 85 falan. Ben 75 lik şeker yüklemesi yaptığım halde o şeker 3 saate sıfırlanıyor. Tabi şekerin yoksa
Ytugcek makinesi var, sabah aç karnına açlık şekerini, yemekten 2 saat sonrada tokluk şekerini ölçüyorum