Meral_63 Kizlar yüzüm şişmiş aile hekimine de gitim normal dedi sadece yüzüm şişmiş yani elim ayağım normal gece bide nefes almaktan zorlandım resmen üstümü hemen indirip yüzümü soğuk suyla yıkadım gece 2 Şi 5 kadar uyamdim 😒
ikiprensesannesi___ Meral_63 bilmiyorum ki hiç yaşamadım bende hiç olmadı ayaklarda falan olmasını normal olduğunu biliyorum ama yüz bilmiyorum belki oda normaldir
Cagla--11 Merhaba, tansiyonunuzu gun icerisinde takıp edin mutlaka. Onun haricinde tuzu azaltıp, günlük içtiğiniz su miktarını artırabilirsiniz.
Meral_63 Cagla--11 evet tuzdan olabilir tuzlu peynir dün sabah kahvaltısıda yedim ondan olabilir düğün yemeği de vardi pirinç pilavı vardi bi daha yemem tobe